DreamWorks
Trolls The Movie
Scroll voor meer informatie
Klant
DreamWorks
Markt
België
Hoofddoel
Engagement / Conversion
We begonnen aan een betoverende reis met DreamWorks om een kleurijke campagne te creëren voor de bioscooprelease van "Trolls," een film vol kleur, muziek en aanstekelijke vreugde. Onze missie was duidelijk: het publiek onderdompelen in de fantasierijke wereld van de Trolls en hen overtuigen om de film in de bioscoop te gaan zien.
De meest onoverslaanbare advertenties
In de wereld van online videoadvertenties zorgden we ervoor dat kijkers geen seconde misten van onze advertenties. Onze boeiende YouTube prerolls en bumpers betoverden het publiek, hielden hen geboeid van begin tot eind en zetten de toon voor de charme van de Trolls-film.
Put your hair in the air
We zetten een betoverende influencer campagne op touw. Influencers werden uitgenodigd voor een exclusieve filmvoorstelling waarbij we een speelse draai gaven aan de ervaring door hen te stimuleren om hun haar omhoog te doen en Trolls-pruiken op te zetten. Wat leverde dit op? Sprankelende foto's die op hun sociale media verschenen en zo een pad effenden naar een onvergetelijke bioscoopervaring.
Don't stop the feeling
just snap, snap, snap
Om jongere doelgroepen te betrekken, creëerden we een boeiende Snapchat-campagne. Elke dag bracht nieuwe uitdagingen, van een kleurwedstrijd tot een 'Trollify Yourself Challenge', een 'Dans en Zing Mee' en een influencer kanaal Takeover. Deze dagelijkse avonturen veranderden Snapchat in een levendige Trolls-speelplaats, waardoor we op een leuke en onvergetelijke manier contact maakten met jongere doelgroepen.
Het land betoveren
met Trolls magie
Onze nationale campagne voor Trolls was niets minder dan spectaculair. Met een veelzijdige aanpak, inclusief online videoadvertenties, social media advertenties, DOOH, OOH en printadvertenties, kleurden we het land met een caleidoscoop van Trolls magie. Onze missie? Bewustzijn verspreiden overal in het land, ervoor zorgen dat Trolls alle harten veroverde.