Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring krijgt. Lees er alles over in ons privacybeleid.

The LEGO Group

Step into The Dream World

  • Augmented Reality
  • Omnichannel Merkactivatie
  • 3DOOH
Scroll cta icon
Scroll voor meer informatie
Klant

The LEGO Group

Markt

Benelux

Hoofddoel

Awareness / Engagement

Tijdens de introductie van LEGO DREAMZzz, een van de meest indrukwekkende productlanceringen van LEGO Group, leverden we essentiële bijdragen aan de brand-, e-commerce- en trade marketingactiviteiten. Dit resulteerde in een naadloze omnichannel-campagne die het publiek wist te fascineren via een breed scala aan digitale en fysieke touch points.

Ontdek de wereld
van je wildste dromen

Wij geloven in het creëren van uitzonderlijke ervaringen die de verbeelding prikkelen en het publiek op unieke en vernieuwende wijzen betrekken. Daarom hebben we mensen uitgenodigd om de wondere wereld van LEGO DREAMZzz te ervaren in een innovatieve AR-beleving.

Word een
droombewaker

Om ons meest technologisch onderlegde publiek te bereiken en te engageren, hebben we een innovatieve mini-game gecreëerd. In deze game konden spelers oefenen om een echte droombewaker te worden. Deze interactieve digitale ervaring was een essentieel onderdeel van onze e-comm activatie. Alle deelnemers ontvingen een coupon, die diende als een conversiestimulans binnen de campagne.

Meeslepende in-store POS

In de winkel trokken aantrekkelijke POS materialen, uitgerust met LED-schermen, de aandacht van shoppers. Deze POS materialen fungeerden als een AR-portaal om de droomwereld te betreden, waarmee we shoppers aantrokken en hun betrokkenheid stimuleerden.

Nationale campagne

Van de oogverblindende 3D digital out of home displays in België's drukste winkelstraat, tot een 30 meter hoog billboard, een digitale campagne en field marketingacties in meer dan 500 speelgoedwinkels: ons doel was om op te vallen met communicatie die aandacht verdient, terwijl we de gehele BENELUX-markt betrokken maakten bij LEGO DREAMZzz.
Step into The Dream World campaign image
Step into The Dream World campaign image

On-event ervaring

Op verschillende events in Nederland en Zweden nodigden we gezinnen uit om deel te nemen aan dit avontuur, hun dromen te bouwen en deze te teleporteren naar de fascinerende droomwereld, waarmee we een meeslepende ervaring creëren voor iedereen die erbij is.
Preloader circle
Laden...